TAVŞANLI TİCARET VE SANAYİ ODASI’NIN TÜRK LOYDU TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN ISO 9001:2015 VE ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMİ DENETİMLERİNDEN TAM PUAN
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemleri Revizyon Denetimi ile ISO 100002 Müşteri Memnuniyeti ve şikayetleri Yönelim Sistemi Denetimi 22-23 Ekim 2018 Tarihinde Yönetim Kurulu Başkanı Davut EFE, Yönetim Kurulu Üyeleri Muhittin UZ,Fehmi PEKER, Mehmet SÖZER, Emre KUL, Meclis Başkanı İlhami AYDIN’nın katılımı ile birlikte Türk Loydu Denetçisi Olcay KOCA tarafından Odamız Meclis toplantı salonunda gerçekleştirildi.
2008 yılından beri kaliteli hizmet anlayışı ile ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi kapsamından hizmet veren Tavşanlı Ticaret ve Sanayi Odası Hizmet Kalitesini ve sürekliliğini sağlamak üzere ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi için Belge Yenileme ve Geçiş tetkikine 2016 yılında başarılı bir şekilde geçmiş olup, her yıl olduğu gibi bu yılda ISO 9001:2015 Kalite Yönetim standardına göre çalışmaların uygun yürütüldüğünü, sistemin standart gereklerini yerine getirdiği görülmüştür.
Bunun Yanı sıra üye memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyen Tavşanlı Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerin talep, öneri ve şikayetlerinin müşteri memnuniyet sistemi kapsamında ele alındığı ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi standardına göre çalışmaların uygun yürütüldüğünü görülmüştür.
YÖNETİM KURULU BAŞKANI DAVUT EFE’DEN PERSONELE TEŞEKKÜR
Tavşanlı Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı EFE ise denetimi başarıyla geçtikleri için gururlu olduklarını belirterek, Biz TTSO Ailesi olarak Tavşanlı’ya değer katmaya, hem üyelerimize hem de Domaniç, Emet, Hisarcık İlçelerine kaliteli hizmet sunmaya devam ediyoruz. Bu belgelerin kazanılmasında emeği geçen Genel Sekreterimize ve Oda çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.